Wednesday 3 April 2013

Jenis Album (Pakej Fotografi)


Hai semua, di sini sy nk tunjukkan jenis-jenis album & gambar yang ada dalam pakej kami. Jadi senanglah faham bila awk nk rujuk dgn flyers senarai harga kami (klu nak flyer bgatau ye nati sy emailkan).


Storyalbum

Storyalbum ni ada juga org panggil custom album sbb custom design yg kami buat khas utk setiap pelanggan.  Untuk cover pelanggan boleh pilih pelbagai leather yang menarik atau mungkin ada yg lebih suka dgn cover jenis crytal spt sample album di bawah. Saiz yang standard adalah 8"x12" tapi klu ada yg nak saiz lain boleh juga nati sy buat sebutharga lain. Setiap album ada 20 pages & each page pula tebal. Supaya album lebih tahan lama, kami buat lamination pada setiap page, boleh pilih nk jenis lamintex atau hottex.




Photobook

Photobook yg kami buat sgt istimewa krn kami akan buat custom design juga utk pelanggan. Saiz yang standard adalah A4" tapi klu ada yg nak saiz lain boleh juga nati sy buat sebutharga lain. Setiap album ada 40 pages & each page pula menggunakan material mcm kertas majalah. 




Poster Board

Secara umumnya pakej fotografi kami menyediakan poster board saiz 16R. Jangan risau.. setiap poster board kami ada lamination, jadi gambar lebih tahan lama. Ia ringan & boleh terus digantung untuk menghiasi dinding rumah anda.







No comments:

Post a Comment