Sunday 26 February 2012

Biarku Sentuh Cintamu

10 tahun bkn tempoh yg singkat dlm sebuah perhubungan. Dlm tempoh itu byk peristiwa & kenangan yg dikongsi. Canda tangis, ketawa duka telah menjd rencah dlm perhubungan ini. Hubungan kami bknlah suatu rahsia kpd sesiapa yg mengenali kami. Tapi mungkin ramai yang salah sangka. Kami bukanlah pasangan kekasih seperti yang digembar gemburkan. It's only Untitled Relationship.. hahaha. Banyak 'drama' yg berlaku dlm tempoh itu namun 10 tahun juga telah mendewasakan kami, membuatkan kami mengenali hati budi masing-masing & saling menghormati. Saya sering mengingatkan diri, saya tidak mahu kehilangan seorg kawan yg cukup baik krn sesuatu yg tidak penting untuk dipertahankan.

Hari ini, beliau yg saya maksudnya telah bertunang dgn gadis pilihan hatinya dan saya tahu pilihannya itu adalah yg terbaik. Dalam mencari pasangan hidup, saya percaya kita harus mencari seseorang yang akan menyempurnakan hidup kita, kerana tiada seorang pun yang sempurna kan. Dan saya juga percaya cinta sahaja belum cukup untuk membuatkan kita bahagia... 





Saya juga rasa sgt bersyukur krn mempunyai tunang yg sgt memahami & supportive. I love u lah... Muah3x


I'm happy for you, finally you found someone.. your soul mate. Thus, I give you my bless

No comments:

Post a Comment